Brook Preloader

ברוכים הבאים לסיינט קריאייטיב סטודיו

חברה לבניית אתרים

בעידן האינטרנטי הזה שאנו חיים בו כיום זה כמעט נראה טריוויאלי – כל עסק זקוק לאתר ולשירותים של בניית אתרי אינטרנט, ואף כיום יש למעשה עסקים רבים שקיימים אך ורק באינטרנט, ומצליחים להגיע בצורה הזו לקהלים רבים יותר ברחבי הארץ והעולם.

מי היה מאמין שלפני מספר שנים בודדות, כל עסק היה חייב להחזיק חנות פיזית משלו שהייתה גורמת לכך שהעסק היה חשוף בעצם רק לאנשים הקרובים לבית העסק, מאותה סביבה או עיר? כיום כל אחד ואחד מאיתנו מצליח לשבור את החומה הזו באמצעות הרשת הווירטואלית.

במאמר זה נדבר על החשיבות שיש בבניית אתרי אינטרנט, על הדברים שחשוב להקפיד עליהם שניגשים לתחום בכלל וכמובן בפרט על בניית אתרים באופן ספציפי, בין אם האתר מיועד עבורכם, עבור העסק שלכם או עבור כל פרויקט שלשמו אתם זקוקים לאתר, וגם נפזול לכיוון המהפכה החדשה – הרשתות החברתיות.

למה צריך אתר אינטרנט? ולמה חברה לבניית אתרים?

אתר אינטרנט הוא השער שלנו אל העולם. אם, כמו שאמרנו, בעבר היינו זקוקים לחנות פיזית על מנת שהלקוחות יכירו אותנו, יגיעו אלינו ויקנו מאיתנו, כיום לא צריך את כל זה – רק אתר אינטרנט, בעלות זעומה בהשוואה לחנות, יכול להביא לנו לקוחות רבים יותר פי כמה וכמה מאשר חנות פיזית.

אתר הופך את העסק שלנו לגלובליים – לא חייבים למכור רק לתושבי השכונה הקרובה או העיר, ניתן למכור באמצעות משלוחים לכל חלקי הארץ ואפילו לעולם. אתר אינטרנט מקל על הלקוחות שלך את יצירת הקשר איתך, כשתוכל לשלב בו בוט למשלוח הודעות או אפילו נציג צ'אט שידבר עם הלקוחות שלך וידאג לענות להם על כל השאלות שלהם.

סיינט-בניית-אתרים

על מה חשוב להקפיד שמדובר על בניית אתרים בצורה מקצועית?

בניית אתרי אינטרנט חייבת להיעשות במחשבה קודם כל על הגולש. האתרים חייבים להיות אינפורמטיבים, עם כמה שיותר מידע לגולשים, אך לא מסורבל – ולא מלאים בדפים ובחלקים שיגרמו לגולשים לוותר מראש על הכניסה לאתר. האתרים צריכים להיות בעיצוב נקיים ומדויקים, בצבעים נעימים לעין, ותוך הצגת בתי העסק בצורה הטובה ביותר.

כיום רבים מהגולשים נכנסים לאתרים באמצעות הסמארטפונים שלהם – לכן חשוב מאוד להקפיד שהאתרים שלכם יהיו רספונסיביים או במילים אחרות מתואמים לניידים (שזה היום משהו דיפולטיבי שכמעט ואין לציין אותו אך בכל זאת), כלומר ניתן לראותו בצורה חלקה מדפדפן סלולרי מכל סוגיו כגון – ספארי, שנמצא במכשירי אפל, כרום של גוגל, פיירפוקס, ועוד וגם כמובן שבנוסף לכל יראה טוב במסכים הניידים שזה כשלעצמו דורש בנייה ועיצוב למסכי כף היד.

חשוב מאוד לאפשר לגולשים שלכם ליצור איתכם קשר באתר – זאת באמצעות הצגת פרטי הקשר שלכם באופן בולט, הוספת טופס יצירת קשר שישלח לכתובת דואר אלקטרוני לבחירתכם, והיום אפילו ניתן להטמיע חלונית צ'אט באתר שתאפשר ללקוחות שלכם ישירות בזמן אמת כדי ליצור איתכם קשר דרך האתר אינטרנט ולחסוך את שיחת הטלפון.

בניית-אתרים-תמונת-תוכן

אם יש לי אתר – למה צריך פייסבוק ואינסטגרם?

היום, במקביל לאתרי האינטרנט, הרשתות החברתיות תפסו תאוצה משמעותית – כולם נמצאים ברשת חברתית אחת או יותר, והופכים את העולם הזה למקום כדאי מאוד עבור בעלי עסקים. כדי למקסם אפשרויות למציאת לקוחות, על בית העסק להפוך עצמו לנגיש לכמה שיותר לקוחות באמצעות כמה שיותר דרכים – והרשתות החברתיות הופכות כאן למשמעותיות.

ישנה חשיבות עצומה לבניית פלטפורמה הכוללת גם השקעה באתר אינטרנט איכותי ומדויק שללא שירות בניית אתרים מקצועי זה מאוד קשה לייצר לבד. אתר איכותי כלומר שייתן את המידע הנכון ללקוחות שלכם ויתפוס אותם בזמן לפני שיאבדו עיניין.
גם בנוסף ברשתות החברתיות המוצלחות חשוב לשים דגש שיכירו את העסק שלכם לגולשים בצורה הנוחה ביותר. אפשרויות הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם כיום הן מרחיקות לכת, וניתן לפלח את קהל היעד הרלוונטי לכם בכלים פשוטים יחסית ומדוייקים, ובכך לא מתבזבז אפילו שקל אחד מתקציב הפרסום שלכם ליעדים לא רלוונטים עבורכם.

איך הופכים את האתר שלי לראשון בחיפוש בגוגל?

זוהי אולי שאלת השאלות. כל מי שבונה אתר אינטרנט רוצה שכשמחפשים את מילות המפתח הקשורות לעסק שלו, אתר האינטרנט שלו יופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש הגדולים, ביניהם גוגל. בחלק ממילות המפתח זוהי מטלה קשה במיוחד, שכן התחרות על המקומות הראשונים בגוגל גדולה ורבה והמון בעלי עסק הדומים לכם רוצים להיות במקום הראשון.

הדרך להפוך את האתר שלכם לאיכותי יותר מבחינת גוגל היא למלא אותו בתוכן. אתר שיש בו כתבות טקסטואליות איכותיות המלאות בתוכן מקורי ומותאם למילות המפתח יקודם גבוה יותר על ידי גוגל. לכן יש להשקיע ולחדש תמיד בעולם התוכן, למלא את האתר בעוד ועוד כתבות חדשות ואיכותיות.

בנוסף לכך עסקים רבים משקיעים בפרסומות בגוגל – אותן פרסומות שענקית החיפוש מציעה לבעלי העסקים כשהם משלמים רק כאשר הלקוח מקליק על המודעה ונכנס לאתר שלכם. מונח שבשפה המקצועית ניקרא PPC שלמי שלא יודע אלו ראשי תיבות של Pay Per Click. אם המודעה רק הוצגה ללקוח והוא לא לחץ – לא תשלמו עליה.

מערכה זו מתבצעת דרך מערכת הגוגל אדוורדס שכמובן אליה ניגשים להקמת קמפיינים ממומנים רק לאחר שהשלב של ה- בניית אתרים תם ונשלם ועובד חלק אז ורק אז פעולות הזרמת התנועה לאתר לפי מיקוד מילות המפתח הרלוונטיות יצא לפועל ואתם תתחילו לקבל פניות לעסק שלכם.

מתחילים פרויקט חדש או פותחים עסק? צרו קשר ונשמח לייעץ

לתיאום פגישה מלאו פרטיכם בטופס, שלחו הודעה ב-WhatsApp או חייגו 0545342200

  • צור קשר

    לשיחת יעוץ חינם השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare