במקום לחפש לקוחות חדשים
הלקוחות מוצאים אתכם
אם אתם בעלי עסק, אתם ודאי יודעים שיש תקופות לא טובות שבהם העסקים קצת חלשים וצריכים למצוא לקוחות חדשים. בעבר, בעלי המקצוע היו הולכים ברחוב וצועקים את מרכולתם, מנסים למצוא לקוחות חדשים. היום הלקוחות מחפשים אתכם בגוגל, וכשצריכים משהו זה המקום הראשון אליו פונים. כדי להבטיח שהלקוחות יפנו קודם כל אליכם, אתם חייבים להשקיע ב קידום אתרים.
במאמר זה נסביר לכם כיצד עובד עולם קידום האתרים, איך עושים קידום אתרים נכון לאתר שלכם, ואיך גם אתם תוכלו להפוך לתוצאה הראשונה בגוגל כשמחפשים את שם המקצוע בו אתם עוסקים.
למי זה חשוב?
קידום אתרים חשוב לכל בעלי העסקים באשר הם. זה לא משנה אם אתם שרברבים, מנעולנים, בעלי בית תוכנה או חברת שליחויות – אם אתם בעלי עסק, קטן או גדול ככל שיהיה, קידום אתרים יכול לעזור לכם מאוד.
נסו בעצמכם – כשמשהו מתקלקל לכם בבית, מה הדבר הראשון שאתם עושים? רבים יענו שהדבר הראשון שהם עושים הוא לקחת את הסמארטפון, לכתוב את שם התיקון והעיר בו אתם גרים בגוגל. כך התוצאות הראשונות בעלות סיכוי גבוה יותר לכך שיתקשרו אליכם ולא למתחרים שלכם.
איך קידום אתרים עובד?
קידום אתרים הוא שם קוד לאלפי שיטות שונות שבעלי מקצוע בתחום קידום האתרים משתמשים בהם על מנת "לנצח" את המנגנון של מנועי החיפוש ולהעלות את בית העסק עבורו הם עובדים במעלה רשימת תוצאות החיפוש.
חשוב לציין שהמנגנון שלפיו מנועי החיפוש ובראשם "גוגל" בוחרים את סדר תוצאות החיפוש משתנה מדי מספר חודשים עד שנים, ולטענת מנועי החיפוש אלו מהלכים שהופכים את החיפוש בהם לנכון יותר, מהיר ומקצועי יותר. על כן, קידום אתרים הוא אינו חד פעמי, אלא יש צורך לעבוד בתחום זה לאורך זמן ורק כך לראות תוצאות.
המטרה של מנועי החיפוש הוא להציג לגולש קודם את התוצאות המתאימות ביותר למילות החיפוש שהוא כתב, וזאת תוך מתן כמה שיותר תוכן איכותי לגולש. לכן, מנועי החיפוש מקדמים במעלה התוצאות את האתרים שבהם יש הכי הרבה תוכן איכותי ורלוונטי למילות החיפוש שאותו גולש חיפש.
מנועי החיפוש עובדים מדי יום על פיתוח נוסחאות מיוחדות (אלגוריתמים) שעוסקים כל הזמן בניתוח אתרי האינטרנט, את קהל היעד, מילת המפתח ורמת ההנאה של המשתמש מהאתר, וזאת על מנת להבטיח לגולש שהתוצאות האיכותיות ביותר הן אלו שיופיעו ראשונות.
על מה חשוב להקפיד בקידום אתרים?
בגלל הנטייה למלא את האתר בכמה שיותר תוכן, יש שגיאות רבות שאנשים ללא ניסיון בקידום אתרים עושים באתר שלהם, לעיתים כדי לחסוך כסף, ולעיתים פשוט מחוסר ידע. הטעות הראשונה והנפוצה ביותר היא מילוי האתר בתוכן זבל – העתקת כתבות ממקורות אחרים, כתיבה של מילים לא קשורות, תרגום של מאמרים מאנגלית ב"גוגל טרנסלייט" ועוד, כשהמטרה היא לנסות לרמות את מנועי החיפוש ולגרום להם להאמין שמדובר באתר עם תוכן.
בנוסף להכנסת תוכן איכותי, המקדם גם דואג למטב את חוויית המשתמש באתר – למחוק דפים כפולים, לוודא שהתפריטים באתר מעוצבים בצורה נגישה, פיתוח בלוגים חיצוניים שיקשרו לאתר ויוסיפו לחוויית המשתמש, יצירת פלטפורמות שונות שיביאו לקידום ולפרסום האתר, ועוד.
מה כדאי לדעת כשבוחרים חברה לקידום אתרים?
בחירת חברה לקידום אתרים היא בחירה קשה, אך במידה ואתם יודעים מה לחפש בחברת קידום האתרים שלכם, בחירה זו הופכת לקלה יותר. בקשו לראות תוצאות – אם החברה יודעת להרים מספר אתרים לראש הרשימות במילים תחרותיות וקשות – אז יכול להיות שמדובר בחברה מקצוענית. כמו כן, נסו לשאול לגבי אופי התוכן שהחברה כותבת, בקשו לקבל הצעה מפורטת מהחברה לקידום העסק, והשוו אותה בין 2-3 הצעות שונות לפחות.
כאן אצלנו ב"סיינט" אנחנו מתמחים בשלל השיטות של קידום האתרים, מתאימים את עצמנו לשינויים הרבים שעוברים האלגוריתמים של גוגל, ומשתמשים בתוכן איכותי, מקורי ומדוייק על מנת לקדם את האתרים שלנו. אנחנו ממתינים לכם כדי להפוך את האתר שלכם למקום הראשון בגוגל!
מספרים מדברים
האם שמעתם על המושג של יחס ההמרה? הדרך הפשוטה והכי ברורה להסביר את שיעור ההמרות היא ההסתברות שמבקרים באתר שלך יבצעו פעולה רצויה שמוגדרת או נחשבת כבעלת ערך ספציפי עבורכם. לדוגמה, כדי להמחיש זאת, אם מבקר באתר שלך מלא את טופס יצירת הקשר ולחץ שלח למקרה שזה יקרה וזו היא הפעולה הרצויה שלכם מהאתר אז יהיה לכם כאן שיעור המרה של 100%.
כמובן שלמעשה אין שיעור המרה של 100%, אך אל ייאוש. נתונים מראים כי ממוצע סטטיסטי של כמה תעשיות הראה ששיעור ההמרות הממוצע באתרים ושל דפי הנחיתה שפורסמו עבורם היה של 2.35%. עם זאת, 25% מהקמפיינים המצליחים ביותר מסתמכים על אחוז המרה של 5.31% ומעלה.
בגדול המטרה צריכה להיות לשבור את מחסום ה 10% ובכך להכנס לליגת העל של הקמפיינים המצליחים. הנתונים הסטטיסטיים מראים כי הקמפיינים המוביליםבשוק, ומדובר בדפי נחיתה או אתרים כמובן, מביאים תוצאות עם שיעורי המרה של 11.45% ומעלה.